  • Data: 2006-09-19 18:26:28
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    J.A. wrote:

    > Dokładnie. Nie wejdziesz na pokład z 80 kg plecakiem nawet jeśli
    > wykupiłeś bilet na własne nazwisko.

    Ale do kasy, gdzie mogę zapoznać się z ofertą, mogę wejść i z torbą na
    kółkach.

    > To właściciel dyktuje warunki oferty, a ty się na te warunki
    > zgadzasz, albo nie. Sam niczego nie dyktujesz.

    Ale nie może wg. własnego widzimisię dyktować możliwości zapoznania się
    z ofertą - np. ograniczać jej tylko do białych katolików bez plecaków.

    > I nie ma przeskakiwania barierek jak w hipermarkecie z plecakiem
    > na plecach.

    A ja wchodzę z plecakiem. I co mi zrobisz?

    [ciach]

    > Kierunek myślenia słuszny, tylko zwrot odwrotny, jak mówią
    > fizycy.
    > Idziesz do sklepu kupić mleko i zapałki, a do samolotu wchodzisz
    > żeby polecieć do Londynu.
    > W obydwu wypadkach masz jakiś cel wejścia.

    Masz typową komuszą mentalność - żeby gdzieś iść, trzeba umieć uzasadnić
    potrzebę.
    [ciach]

    > a) aby zapoznać się z ofertą linii lotniczych nie musisz dotykać
    > samolotu, nie wspominając już o wymacaniu palcami samego
    > przelotu, bo się nie da.

    Owszem.

    > b) aby zapoznać się z ofertą towarów w hipermarkecie nie musisz
    > koniecznie macać towaru na półce. Jest zwykle mnóstwo ulotek

    Taaaaaaaaak, datę ważności i wygląd mięsa oceniasz na podstawie ulotek...