  • Data: 2006-09-18 05:11:26
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: T <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W Polsce obowiązuje polskie prawo, jakikolwiek regulamin
    > nie może być z nim sprzeczny.

    ale często bywa, jak się zdążyłem zorientować

    np. czytałem kiedyś pdobną dyskusję na temat regulaminu sieci chello
    z której wynikało, że ten dostawca internetowy stosuje na masową skalę
    politykę zwyczajnego *zastraszania* swoich klientów!

    to znaczy, zamieszcił w swym regulaminie sporo "przepisów" o bardzo
    restrykcyjnym charakterze którymi stara się terroryzować swych klientów
    rozmaitymi represjami o charakterze finansowym

    jak z dyskusji wynikło, większość tych przepisów jest nie zgodna z
    obowiązującym w Polsce prawem i jeśli tylko ktoś się *postawi* - tj. nie
    przelęknie się wypasionego pisma i nie zapłaci wyimaginowanej kary czy
    czegóśtam tylko - PISEMNIE zakwestionuje prawomocność owej sankcji - to
    tamci ponoć w 90% przypadków wymiękkają i odpuszczają...

    czy rzecznik praw konsumenta czy inna stosowna instytucja nie powinna Z
    URZĘDU zacząć ścigać i skarżyć za SAME BEZPRAWNE REGULAMNIY?!