  • Data: 2006-09-18 00:35:29
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Problemy w familiadzie wrote:

    > Co to znaczy skutecznie?

    To znaczy, że powiedzieć "nie wolno" może, ale nie ma żadnego legalnego
    sposobu na zmuszenie mnie do przestrzegania jego widzimisię. Równie
    dobrze ja mogę mu kazać stać na baczność, jak do mnie mówi.

    > BTW, przytoczony komunikat Federcji Konsumentów mówi, że sklepikarz
    > ma prowa zakazać wejścia na sklep z plecakiem, jeśli przygotował

    Ten komunikat został napisany przez jakiegoś niekompetentnego matoła.
    Poza tym FK prawa w Polsce też nie stanowi.

    > odpowiednie szafki. Czy w związku z tym federacja powołuje się na
    > przepisy niezgodne z konstytucją? IMO nie. Gdyby powoływać się

    A w ogóle powołuje się na jakieś przepisy, hmm?

    > wszędzie na konstytucję, to nie byłoby zakazów palenia, zakazów
    > parkowania, zakazu wejścia pijanym w 3 dupy do sklepu, biura czy
    > szkoły. A jednak są ustanowione regulaminy.

    Bredzisz. Na to są przepisy.

    Cóż, sklepowy cieć niestety nie jest egzaminowany z przepisów prawa - i
    to widać.