    From: Daniel <d...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Help podstawa prawna
    Date: Tue, 30 Jul 2002 23:43:46 +0200

    In article <ai6t1q$9v8$1@korweta.task.gda.pl>,
    l...@p...onet.pl says...
    > Witam szanownych grupowiczów , szukam pilnie podstawy prawnej co by panie
    > urzędniczki nie miały mnc do gadania a wydały kopie wpisu do ewidencji
    > gospodarczej (oczywiście za opłatą) firmy która dłużna jest mi troszkę
    > pieniedzy.
    > Potrzebuje tego wpisu by ustalić aktualny adres dłużnika.

    art 88a ust 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r.Prawo działalności
    gospodarczej (Dz. U. z dnia 17 grudnia 1999 r.) oraz art 217 par. 1 i par
    2 pkt 2 i art 218 par 1 ustawy kodeks postępowania administracyjnego

    P.S.
    W ktorym urzedzie trzeba podawac podstawe prawna zeby uzyskac
    zaswiadczenie o wpisie do ew. dzial. gosp.?
    --
    Pozdrawiam,
    Daniel