eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHarmonogram pracyRe: Harmonogram pracy
  • Data: 2003-01-31 12:48:02
    Temat: Re: Harmonogram pracy
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Kto w firmie ma obowiazek ustalania harmonogramu pracy?
    > Kadrowa? Kierownicy dzialow? Szef?
    > Sprawa wyglada tak, ze kadrowa zada od kazdego pracownika
    > harmonogramu pracy, ktory ma jej byc dostarczony.
    > Wydaje mi sie, ze to ona powinna wydawac harmonogramy,
    > a odbierac ewidencje. Mam racje?
    >
    > Alex
    >
    > Obowiązek taki ciąży na pracodawcy. W zależności od formy prawnej będzie to
    właściciel (przy os.fiz. prowadz. dział. gosp. lub spółkach osobowych) lub
    zarząd (w spółkach kapitałowych).


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1