    From: "Realista" <r...@s...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hałaśliwy ksiądz
    Date: Mon, 8 Nov 2004 15:48:10 +0100

    Użytkownik "Piotr.G." <x...@x...plxxx> napisał w
    wiadomości news:cmlch8$le2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczów!
    >
    > Miesiąc temu mój sąsiad - ksiądz (niestety) założył sobie w kościele nowe
    (...)
    > podpowiedź jak to zwlaczyć? Porada prawna?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Piotr

    Jestes czerwonym pajakiem. Przeszkadza Ci gloszenie slowa Bozego przez
    megafony. Jak megafon nie zatrabi to wieni nie przyjda do kosciola.

    Lepiej uwazaj bo mozesz miec wiec protestacyjny czlonkin Rodziny radia
    Maryja.

    Podejzewam, ze nic na to nie poradzisz. Ksiadz to swieta krowa nikt sie nie
    bedzie chcial za to wziac.

    Mozesz kupic swietny sprzet naglosnieniowy i puszczac przez okno przed msza
    muzyke z filmu "Oczy szeroko zamkniete" fragment z balu maskowego (takie
    cosik ala czarna msza ;) ).