  • Data: 2013-02-17 21:16:56
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tylko, drogi manipulancie, ów człowiek robił to GROŻĄC UŻYCIEM NOŻA.

    Napad.

    > Nie zbierał porzuconych torebek tylko POPEŁNIAŁ ROZBÓJ grożąc użyciem
    > przemocy w celu odebrania mienia.

    PRzeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem omnibusie:

    "W niniejszej sprawie sprawca postępował z torebkami zabieranymi
    kobietom tak, jak właściciel tego mienia. Fakt, że te torebki oraz ich
    zawartość następnie porzucał, a nie zatrzymywał dla siebie, nie zmienia
    istoty, to jest tego, iż działał on ,,w celu przywłaszczenia mienia"."

    j.w.