  • Data: 2013-02-17 19:54:17
    Temat: Re: Hacking...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2013 19:42, Mr. Misio pisze:

    > Nigdzie. Spisane są rzeczy zabronione.

    Ano właśnie.

    Gdzie jest zabronione skorzystanie z udostępnionego publicznie pojazdu?

    > "Chodzi o wyjęcie cudzej rzeczy ruchomej spod władztwa danej osoby."

    No to ja jestem złodziejem, bo rutynowo wyjmuję spod władztwa różnych
    osób takie kolorowe, papierowe rzeczy ruchome. Nazywają się "ulotki
    reklamowe" czy jakoś tak...

    > "Chodzi o wyjęcie cudzej rzeczy ruchomej spod władztwa danej osoby."

    Ale on nie wyjął. Właściciel udostępnił. Skorzystał zgodnie z
    (odczytaną) intencją.

    > Nikt.

    To co sobie dopowiadasz, hmm?

    > Nie.

    Dlaczego?

    Czym się różni krzesło w restauracji od ławki w parku? Podlega pod inne
    przepisy?

    > Nic to nie zmienia.

    To twoja teza.

    > Nie chciałbym. Za to karanie tych co uzyja takiego wifi w czynie
    > zabronionym - owszem.

    Ale ty chcesz karać za samo użycie.

    > Czytaj co pisze :)

    Przeczytaj co napisałeś.