eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHELP! operator komorkowy [dlugie] › Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
  • Data: 2006-07-01 13:55:27
    Temat: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    HaNkA ReDhUnTeR [###h...@i...pl.###] napisał:

    > Nie bo: 1. obie motorole bezbłednie działaja np w salonie firmowym
    > operatora, 2. mam ekspertyze z motoroli, ze ta nowa jest sprawna, 3.
    po
    > dzialaniach pionu technicznego na poczatku maja problem z zasiegiem
    > zniknal - teraz pojawil sie ponownie. Sugerujesz, ze obie motorole
    > zepsuly sie w tym samym czasie, nastepnie samoczynnie obie
    naprawiły sie
    > jednoczenie, a następnie ponownie obie jednoczesnie przestały
    działac?:))

    No to w takim wypadku moim zdaniem należało by zastosować przepis o
    czasowej przerwie w świadczeniu usług telekomunikacyjnych. Czyli gdy
    przestaje działać u Ciebie telefon, to składasz reklamacje. Widać od
    razu, że jest zasadna, skoro jedna przyniosła poprawę.

    >> Druga strona umowy nie gwarantowała, że będzie działał zawsze i
    wszędzie.
    > ale, po 1. w tym miejscu dzialal przez 2 i pól roku i teraz nie
    dziala,
    > 2. nie jest to jak pisalam puszcza tylko srodek miasta, 3. nie
    > zbudowano w promieniu kilku kilometrów nawet psiej budy, 4. po
    > dzialaniach pionu technicznego na poczatku maja problem z zasiegiem
    > zniknal więc mam podstawy sadzic, ze to wina operatora 5, podobno
    > zasieg obejmuje 99% kraju, a u mnie jest na maxa. Jesli tak jest,
    to
    > niech operator da mi telefon, ktory w tym swietnym zasiegu sie
    bedzie
    > umial odnalezc. Przeczytalam regulamin i jest tam o rozwiazaniu
    umowy,
    > jesli operator nie jest w stanie swiadczyc uslugi. Zamierzam ich
    nawet
    > zawlec do sądu bo sie wqrzylam na maxa:-)

    Skoro po interwencji pionu technicznego jest OK, to widać nie jest
    problem aparatu, tylko sieci. Pewnie - jak już opisano to wczoraj -
    ktoś lub coś przestawia antenę. Będziesz miała kłopot i tak naprawdę
    nie mam innego niż nękanie operatora reklamacjami pomysłu.
    Podejrzewam, że z jakiegoś tam powodu Twoje mieszkanie jest gdzieś tam
    na pograniczu zasięgu. Ciut lepszy aparat sobie z tym radzi, a ciut
    gorszy (nie znaczy niesprawny!) nie. Obydwa aparaty pewnie spełniają
    normy i producent nie ma obowiązku robić ciut lepszych, niż norma
    przewiduje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1