  • Data: 2006-07-01 14:48:54
    Temat: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2006.07.01.14.22.43.32373@olgierd.wordpress
    .com...

    > Czytam i czytam regulamin świadczenia usług PTK Centertel i za diabła
    > nie widzę w nim podstawy do odstąpienia bądź wypowiedzenia umowy,
    > jeśli w jakiejś lokalizacji przestanie telefon działać.

    "operator moze wypowiedziec umowę w razie zaistnienia siły wyższej lub
    innych wydarzen o charakterze nadzwyczajnym, ktore uniemozliwiaja lub w
    znaczy sposob utrudniają świadczenie usług telekomonikacyjnych". Skoro O ma
    taki dupny sygnał, ze w srodku miasta ja nie lapie sieci bo drzewo stojace
    10 metrów od moich okien urosło o 5 cm to niech zajmą sie ukladaniem
    klocków, a nie swiadczeniem uslug telekomunikacyjnych, tym bardziej, ze
    problem nie zniknie, a wręcz przeciwnie będzie rósl nadal:-) Jeśli uznać, ze
    nie jest to siła wyzsza to zostaje mi paragraf 7 " operator ponosi
    odpowiedzialnosc za niewykonanie lub nienalezyte wykonanie usługi, chyba ze
    niewykonanie albo nienalezyte wykonanie nastąpiło wskutek siły wyższej...".
    No więc będe ich nękac reklamacjami pisemnymi domagając sie owego
    odszkodowania za kazdy dzien problemu. Albo zechce sie im ruszyc tyłki i cos
    zrobią z tym zasięgiem, albo mój abonament będzie sie sukcesywnie
    redukował:)

    HaNkA