eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu? › Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Adam" <1...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
    Date: Fri, 19 Dec 2003 11:57:22 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 13
    Message-ID: <bruleo$9mk$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <brt82b$7r6$1@korweta.task.gda.pl>
    <s...@s...zagle.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2144.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1071831320 9940 62.87.139.112 (19 Dec 2003 10:55:20
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Dec 2003 10:55:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:183588
    [ ukryj nagłówki ]


    > Tak, o ile nie są oczywiście sprzeczne z prawem. Może np. żądać dowodu
    > zakupu lub opakowania. Jest szereg takich niby niewinnych rzeczy, które
    > jednak w praktyce eliminują sporą część ew. zgłoszeń gwarancyjnych.
    >
    Chyba tylko na zasadzie ogłupienia ludzi.
    I chyba o to chodzi producentom.
    Ale powoli ludzie uczą się korzystać z rękojmi więc producenci będą po
    rękach całować aby klient się zgodził na naprawe gwarancyjną.
    --
    Adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1