eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja po raz kolejny...Re: Gwarancja po raz kolejny...
  • Data: 2010-06-01 08:49:17
    Temat: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01-06-2010 11:14, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancją "on site". Gwaran zobowiązuje się
    > wykonać naprawę w ciągu 24 godzin. Niestety, często nie wywiązuje się z
    > tego. W samej gwarancji, ani w umowie nie ma informacji o odpowiedzialności
    > za niedotrzymanie terminu.
    > Co mogę zrobić takiemu gwarantowi? Chyba nic :(
    > Tym bardziej, że sprzęt nie służy do zarabiania tylko do świadczenia usług
    > nieodpłatnych. Czyli nie ponoszę straty (oprócz strat na wizerunku firmy).
    > Odpowiedziałem sobie sam na pytanie, czy jednak są jakieś możliwości prawne
    > wyegzekwowania szybszego działania serwisu?

    Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
    tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
    oczywiście wskazać związek przyczynowy.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1