eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja po raz kolejny... › Re: Gwarancja po raz kolejny...
  • Data: 2010-06-01 09:38:28
    Temat: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):
    >
    >> Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
    >> tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
    >> oczywiście wskazać związek przyczynowy.
    >
    > No właśnie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
    > świadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...
    >
    > Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
    > Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość...

    A ta gwarancja on-site 24 godziny nie była czasem dodatkowo płatna?
    Nie wiem co to za sprzęt ale ja do drukarki mogłam dokupić gwarancję
    on-site.

    Gdyby była dodatkowo płatna, to by wchodziła w grę kwestia niewykonania
    konkretnej umowy w terminie. Szansa na zwrot części opłaty.


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1