eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na naprawę › Re: Gwarancja na naprawę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja na naprawę
    Date: Tue, 6 Oct 2009 20:52:36 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 32
    Message-ID: <hag3l3$p85$1@news.dialog.net.pl>
    References: <s...@l...localdomain>
    <hadcim$lli$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-81-168-143-216.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1254855139 25861 81.168.143.216 (6 Oct 2009 18:52:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Oct 2009 18:52:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:610055
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:slrnhcmido.q3r.Renata.Golebiowska@localhost.loc
    aldomain
    Renata Golebiowska <R...@b...pl> pisze:

    > Chciałam podsumować to co do tej pory zostało napisane i zapytać, czy
    > dobrze rozumiem. Teoretycznie przysługuje mi rok w trakcie którego
    > powinni wymienić i naprawić za darmo (o ile to to samo uszkodzenie),
    > ale po 6 miesiącach ja mam im dowodzić, że zepsuło się to, co rok
    > temu? Tak jakbym znała się na pralkach i to lepiej od naprawiającego,
    > który jeśli będzie chciał, to mnie oszuka.
    I na tym właśnie jadą przeróznej maści naprawiacze różnych rzeczy.

    > Z kontaktu z firmą wygląda,
    > że to jest prawdopodobny scenariusz, bo od razu powiedzieli, że "oni
    > dają" 3 miesiące na robociznę (na części rok), a gdy nie mogłam na
    > rachunku odczytać bazgrołów, co zostało wymienione i zapytałam, czy
    > mają w takim razie u siebie dokumentację poprzedniej naprawy (zapisują
    > wszysto w komputerze), to pani od razu czujnie zareagowała: "Ale ma
    > pani dowód naprawy?", zamiast odpowiedzieć na pytanie.
    No i co ty na to? Bo ja bym żądał czytelnej specyfikacji, w końcu mają
    komputera...
    Można sprawdzić, bo zużyte części przecież musieli ci pozostawić.

    > Reasumując: czas na nową pralkę, czy są jakieś szanse, że pozytywny
    > wynik szarpaniny z firmą?
    Trudno powiedzieć.
    Najlepszy sposób to po prostu mieć prawdziwego chłopa, który o takie rzeczy
    zadba, załatwi, dopilnuje, (a najlepiej sam naprawi), w końcu to do
    mężczyzny należy. :))

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1