  • Data: 2009-10-07 06:36:59
    Temat: Re: Gwarancja na naprawę
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.10.2009 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał/a:

    > No i co ty na to? Bo ja bym żądał czytelnej specyfikacji, w końcu mają
    > komputera...

    Teraz, po roku? A rok temu zwinęłam do kieszeni i tyle.

    > Można sprawdzić, bo zużyte części przecież musieli ci pozostawić.

    Może i musieli, ale z tego co pamiętam, to chyba pan to zabrał i
    wrzucił do śmietnika, nie protestowałam, bo i na plaster mi jakieś
    rupiecie. Przy następnej naprawie będę już mądrzejsza:)

    > Trudno powiedzieć.
    > Najlepszy sposób to po prostu mieć prawdziwego chłopa, który o takie rzeczy
    > zadba, załatwi, dopilnuje, (a najlepiej sam naprawi), w końcu to do
    > mężczyzny należy. :))

    Seksista jesteś. Kobiety też mogą jeździć na traktorach.
    Idę oglądać nowe pralki.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp