eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancjaRe: Gwarancja
  • Data: 2003-12-31 16:30:17
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:jvp5vvo1su07b9u6ugv99grng8pmktk9uh@4ax.com...
    > >news:i11ahz7332ej$.gcownbb38p3q$.dlg@40tude.net
    >
    > Dzięki, ale jeśli gwarancja biegnie na nowo to na jaki okres? Musi to
    > być 30 miesięcy, czy sprzedawca może skrócić to do 12 miesięcy?
    > Czy sprzedawca ma taką możliwość?
    >
    > pozdrawiam
    > Bremse

    Wiec tu jest lekki dylemat. Byla kiedys awantura o dyski twarde. Klient
    zakupil dysk z 3 letnia gwarancja po czym po pol roku oddal dysk do serwisu
    jako uszkodzony. W miedzyczasie gwarancje na dyski zostaly skrocone do 1
    roku i klienci otrzymywali calkowicie nowy dysk z gwarancja jednoroczna.
    Czyli defacto oddawali dysk ktory mial jeszcze 2.5 roku gwarancji a
    otrzymywali taki na ktory mieli tylko rok. Wedlug mnie jest / bylo to
    nieuczciwe. Jezeli nastepuje wymiana na nowy sprzet to powinna zostac
    udzielona NOWA gwarancja, nie krotsza niz termin poprzedniej. Czyli jezeli
    oddawany sprzet byl na gwarancji do powiedzmy: 3.2005 to powinna zostac
    wydana NOWA gwarancja ktora obowiazuje do tego okresu. Byc moze jednak sie
    myle i z przepisow wynika co innego. Jednakowoz pisze to z wlasnej praktyki
    bo akurat pracuje w firmie komputerowej ;)



    --
    Pozdrawiam

    Marcin







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1