  • Data: 2006-04-07 09:02:13
    Temat: Re: Gwalty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > I ew. dla dziecka, ktoremu potem mamusia bedzie mowic, zeby sie cieszylo, ze
    > nie szczeka. Sorry, ale dla mnie dziewczyna w takim towarzychu jest z
    > wlasnego wyboru.

    Samo towarzystwo może i wybrała, ale co ono z nią zrobiło to już nie jej
    wybór.

    > Poza tym kto to slyszal, zeby 14-latke puszczac na "impre"?

    A czemu nie? Inna sprawa - jaka to impreza?

    > Imho rodzice dziewczyny powinni za to poniesc konsekwencje.

    Fakt - i poniekąd ponieśli. Niemniej jednak ich wina to nie samo
    puszczenie na imprezę, ale niewłaściwe wychowanie. Mnie np. rodzice
    puszczali, a mimo tego zawsze wracałem trzeźwiutki jak niemowlę.