  • Date: Thu, 18 Mar 2004 12:08:59 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić

    On 18/03/2004 02:50, salto wrote :

    > duzo zarzutow - czesc pewnie uzasadniona - wszystkei jednak formalne
    >
    > zas malutkie stweirdzenie : niektórzy nerwowo reagują.] - to w istocie
    > przyznanie mi racji co do zarzutow chamstwa i gburostwa ktore postawilem (i
    > ktore podtrzymuje - porsze przeanalizowac sformulowania ktorych uzyli dwaj
    > rozmowcy - nie pozostawiaja watpliwosci)
    >
    > szkoda ze tak malutkie ze ledwie zauwazalne
    >
    > (tym bardziej szkoda ze ja w kwestii formalnej jak najbardziej i
    > niezwlocznie przyznalem racje praktycznie chyba tez jest to widoczne!

    Proszę wybaczyć szczerość, ale dla mnie nie stosowanie się do
    przedstawionych powyżej zasad formalnych, to także jak zechciał Pan to
    określić "chamstwo i gburostwo".
    Tak jak w stosunkach pozainternetowych zwraca się uwagę, aby być
    poprawnie adresowanym, aby kiedy idzie się do towarzystwa być czystym,
    odpowiednio ubranym, itd. -- to wszystko przecież także zasady formalne.

    Dla stałych uczestników tej grupy, to właśnie Pan, jest "chamski i
    gburowaty", bo przyszedł do nas w gości, nie zorientowawszy się
    uprzednio jakie stosunki u nas panują. A nawet zwrócenie Panu uwagi, nie
    spowodowało, że zechciałby Pan poświęcić swój czas, aby Pańskie posty
    były łatwiejsze w czytaniu poprzez stosowanie interpunkcji i usunięcie
    literówek przed wysłaniem. Używa Pan SDI, nie ma powodu aby się spieszyć
    przed wysłaniem.

    Przy okazji, zechce Pan łaskawie zaktualizować swój program do obsługi
    Usenetu i stron www zwany Microsoft Internet Explorer do najnowszej
    wersji 6.0 przy pomocy strony http://windowsupdate.microsoft.com/ ?
    Używa Pan wersji która ze względu na mnogość błędów stwarza zagrożenie
    bezpieczeństwa dla Pana i pozostałych internautów.

    [FUT: poster]
    Pozdrawiam,
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Man is by nature a political animal. (Aristotle, Politics)