  • Data: 2004-03-18 16:50:08
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Robert.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c3c6ra$1uaf$1@news2.ipartners.pl...

    > No to wyobraź sobie taką sytuację: idzesz sobie spokojnie ulicą, a tu
    > nagle nadciąga w asyście policji jakaś kobieta, której w życiu na oczy
    > nie widziałeś. Kobieta wskazuje Ciebie - to on mnie zgwałcił! A na sali
    > rozpraw sędzia mówi "No tak, ta pani zeznała - to jest decydujący dowód.
    > Pięć lat paki. Następny proszę!"

    No to wyobraz sobie taka sytuacje :
    Ide sobie noca ulica . Podchodzi do mnie noca dwoch
    gosci i mowia : ,, Oddak kase bo dostaniesz w ryj''
    Oddaje im pieniadze. Nastepnego dnia widze ich
    przypadkowo na ulicy i zawiadamiam przejezdzajacy
    patrol. Podjezdzamy do ,, idacych sobie spokojnie
    ulica dwoch mezczyzn , ja ich wskazuje i....''
    I co ? nic im nie grozi ? :)
    Pozdr