  • Data: 2007-09-05 22:33:30
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl wrote:

    > Jutro idziemy do ginekologa, młoda ma zamiar pierwszy raz powiedziec
    > co sie stało, boi się, że moze byc bezplodna.. bo to był dośc

    Rany... Biologię wycofali z programu nauczania? W żaden sposób gwałt nie
    może doprowadzić do bezpłodności - chyba że mało rozgarnięta zgwałcona
    zamiast domagać się posintoru poczeka na ciążę, a potem zacznie
    eksperymentować z szydełkami czy innymi wynalazkami.

    > "brutalny" gwałt. Przez ponad rok po tym nie miala okresu.

    Dość normalne po takim stresie.

    > Sprawiedliwosc w koncu go dosięgnie.

    Na 18 kołach? ;-/ Bez urazy, ale lepiej sam też udaj się do psychologa.

    Ja wiem, że to gryzie, jak jakaś szuja pozostaje bezkarna, ale lepiej
    żeby on pozostał bezkarny, niż żeby porządny człowiek zabił takie
    ścierwo, a poszedł siedzieć jak za człowieka.