  • Data: 2007-09-06 13:34:31
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    el-ec-tr wrote:

    > dajesz duzo prawdziwych argumentow, niekoniecznie slusznych,ale
    > prawdziwych.

    Dobra - to ja cię oskarżam o gwałt: utnij sobie natychmiast jaja!

    Jutro jednak okaże się, że to pomyłka... I co wtedy? Przyszyjesz sobie? ;)

    Argument zdecydowanie słuszny.

    > wlasnie przez takie myslenie polskie prawo ma opinie broniacego
    > bandytow. Niestety to nie pomaga ofiarom. W efekcie przestepczosc idzie
    > sobie na zwolnienia lekarskie, ma tysiace asow w rekawie, a zwykli
    > sprawiedliwi ludzie przez to cierpia.

    Polskie prawo ma opinie broniącego bandytów, bo tak zwani "porządni
    ludzie" z reguły na prawie się nie znają w ogóle - nie znają przepisów,
    nie mają cierpliwości do procedur i nie chcą wydawać pieniędzy na
    prawników (no, chyba że chodzi o spadek albo 10cm miedzy - wtedy czasem
    i owszem ;-> )

    > oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze dawanie za duzej mozliwosci oskarzania
    > rowniez mogloby byc niebezpieczne, chociazby dobrym przykladem moglyby
    > byc tutaj rozgrywki polityczne.

    Bingo.

    > mysle ze polskie prawo nie jest doskonale, ale nie potrafie wskazac co
    > by ta sytuacje zmienilo. mysle ze na poczatek przydaloby sie - tak jak w

    Prawo nie może być doskonałe, bo jest to zwyczajnie niemożliwe.

    > sadach amerykanskich - kompletne utracenie zaufania wobec zeznan osoby,
    > ktora podczas rozprawy/dochodzenia sklamala na swoja korzysc, bo dzisiaj
    > w polskich sadach oskarzeni moga klamac ile wlezie i nic im za to nie
    > grozi.moga sobie dowolnie zmieniac zeznania i ustalac nowe linie obrony.

    Ach, jaki ty jesteś fachowiec od amerykańskiego prawa...