  • Data: 2007-09-05 23:03:23
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1fn3r4-6qr.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Rany... Biologię wycofali z programu nauczania? W żaden sposób gwałt nie
    > może doprowadzić do bezpłodności - chyba że mało rozgarnięta zgwałcona
    > zamiast domagać się posintoru poczeka na ciążę, a potem zacznie
    > eksperymentować z szydełkami czy innymi wynalazkami.

    Może. Niestety. Przy czym za mało prawdopodobne uważam, by dziewczyna bez
    pomocy lekarza przeżyła zgwałcenie tak brutalne, by zagrażało jej płodności
    jako takiej od strony biologicznej. Tak silne uszkodzenie narządów raczej
    na pewno wiązało by się z krwotokiem.

    Natomiast bezpłodność może być wtórnym wynikiem niemożności odbycia
    normalnego stosunku. Po głębsze dane odsyłam do podręcznika medycyny
    sądowej, bo to chyba niekoniecznie właściwa grupa do takich rozważań.