  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwałt 4 lata temu.
    From: Kinky <d...@h...com>
    Date: 5 Sep 2007 18:17:22 +0200

    On Œr 05 wrz 2007 11:17:21a n...@o...pl wrote in
    news:1188983841.979752.214770@k79g2000hse.googlegrou
    ps.com

    > Ciekawe czy tak każdy z Was w wieku 14 lat polecialby zaraz po takim
    > zdarzeniu na policje składać zeznania... Ludzie !! to było jeszcze
    > dziecko, brutalnie pobite, zgwałcone i zastraszone.

    I z tego powodu pewnie ma wystarczyc, ze powie "to ten" i facet laduje w
    wiezieniu?

    > Zastanawiam się czy biegły psycholog, seksuolog + świadek + przeszłośc

    Swiadek czego? Tego ze ja szarpal? A malo to sie dzieciaki szarpia na
    podworkach?
    Jesli nie wszedl za nimi do piwnicy to nie za bardzo ma co zeznawac.

    > sprawcy są w stanie mu zagrozić. 10.09 mamy wizyte u psychologa który
    > siedzi w tych sprawach, myślę, że od niego dostaniemy jakieś
    > wskazówki, co z tym dalej robić.
    > Skoro Ona miała14 lat, to on byłby sądzony jako pedofil ?

    Jak sam napisales, dziewczyna powiedziala ci ze to tobie zalezy na
    grzebaniu w tej sprawie a nie jej. Zachowujesz sie jakby zostala urazona
    twoja duma ze to nie ty byles tym pierwszym.
    Lepiej sie zacznij zastanawiac jak jej pomoc.