  • Data: 2019-11-17 22:29:28
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Takie rzeczy sie przyjmuje bez swiadkow :-)
    > A rodzina nie swiadek :-)

    > No wlasnie, a w obecnej sytuacji, nawet jak sie swiadkowie znajda, to
    > kto wie, czy im wierzyc :-)
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Agnieszka_Popiela
    > "W wyborach prezydenckich w 2015 zasiadała w szczecińskim komitecie
    > poparcia dla Andrzeja Dudy"
    >
    > Wtedy jakos nie mowila, ze Grodzki bral lapowi.

    Są dwa narzucająca się _hipotetyczne_ wyjaśnienia do wyboru zależnie od
    tego do której frakcji POPiS należysz i komu _chcesz_ wierzyć:
    a) Grodzki zajął miejsce do którego nie ma moralnego prawa zdaniem
    Popieli, ta się "naprawdę wkurzyła i wyrzuciła z siebie publicznie"
    b) Popiela "ubarwiła wspomnienia" by wkopać polityka wrogiego obozu
    bazującego na minimalnej większości w Senacie

    Ja się mocno zdziwię jak nic się nie przyklei przy rzucaniu z
    wytrwałością jak przy Dwóch Wieżach Kaczyńskich. Polityczny cel minimum
    medialnego rozgrywania tej sprawy to IMHO "znaczące wątpliwości"
    miękkiego elektoratu PO+ oraz ugrywanie tym czegoś przez SLD i PSL.
    Twardy elektorat PO to cel "niewiarygodnie ambitny" :-)

    --
    A. Filip