  • Data: 2018-09-10 11:20:07
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-06 o 20:15, Kris pisze:
> [...]
    zapytałem czy podwórko przed domem albo taras to tez demagogia? Gdzie jest granica?

    > Mam dom, taras i drogę, I nie czyje tematu dlaczego akurat miałbym udostępniać
    drogę wszystkim którzy mają ochotę przejść a udostępnianie domu to demagogia
    > PS
    > Jak złamiesz nogę na dziurze w mojej drodze to mnie o odszkodowanie pewnie bez
    skrupułów zaskarżysz

    Ale tu problemem jest stan zastany po minionym ustroju i bałagan w
    dokumentacji. Pisałem w innym miejscu, są przygotowane ciągi
    komunikacyjne (czasami nawet ulice, gdzie trudno powiedzieć, że jest to
    droga wewnętrzna, a takich rzeczy czasami się dopatrują urzednicy po
    czasie, albo przy okazji sprawy sądowej). Dzielenie powinno - jesli
    istnieje wyglądać zdziebko inaczej i nie byłoby problemów. Natomiast to
    jak się przeprowadza to przypomina mi mniej więcej przygotowanie planów
    nowej komunikacji w mieście, którego się nie zna i widziałem takie
    plany przygotowane przez jedna firmę, gdzie autobusy miały jeździć pod
    prąd bo autor planów nie znał miasta, a na planach nie miał wyraźnie
    oznaczonych ulic jednokierunkowych....

    http://kaczus.ppa.pl