    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gosc zamieszkal bez mojej zgody
    Date: Sat, 24 Dec 2005 03:20:25 +0100

    Użytkownik "kubus" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:sl6pq191btticqj9lhpn4c97rqgv6kcfe3@4ax.com...
    > Mam problem z moja siostra, ktora pod pretekstem zajmowania sie
    > obloznie chora matka zamieszkuje od ponad tygodnia w mieszkaniu,
    > ktorego formalna wlascicielka jest nasza matka. Obecny stan zdrowia
    > matki jest taki, ze nie bardzo jest swiadoma, co sie wokol niej
    > dzieje. Czy siostra moze bez mojej zgody dowolnie dlugo sobie
    > pomieszkiwac w mieszkaniu, ktorego faktycznym gospodarzem od
    > kilkunastu lat jestem ja?

    1. co to znaczy "faktyczny gospodarz mieszkania"?
    2. kto jest glownym najemca (podnajemca) lokalu?
    3. jak wyglada status prawny twojej mamy w tym lokalu?
    4. jak wyglada twoj status prawny w rzeczonym lokalu?
    5. czyzbys zalowal swojej wlasnej mamie prawa do opiekowania sie nia
    przez jej wlasna corke??
    6. czego bedziesz sobie za kilka godzin zyczyl odlamujac kawalek oplatka
    swiadomie przez ciebie wcisnietego w reke twojej nie bardzo swiadomej
    mamy?

    --
    pozdro
    ape