  • Data: 2003-10-24 08:27:19
    Temat: Re: Glupia odpowiedz na moj pozew (sad pracy)
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 24 Oct 2003 01:08:43 +0200, "lablador"
    <l...@p...fm> zakodował:

    >Co to w ogole za rada??? Zdajesz sobie sprawe jakie skutki procesowe moze
    >wywolac postawa, w ktorej powod nic nie udowadnia bo wychodzi z zalozenia
    >ze pozwany wie o faktach istotnych dla sprawy?

    Czy ja tu napisałem, że przed sądem ma nie udowadniać? Napisałem, że
    takie jest uzasadnienie, że nie dowodził w wypowiedznie/rozwiązaniu za
    wypowiedzeniem, bo pracodawca dobrze wiedział.

    >Od czego mial sie odwolac? Pracodawcy nie sluzy odwolanie od
    >wypowiedzenia/rozwiazania umowy o prace. Moze masz na mysli roszczenie

    A jaki przepis odbiera to prawo pracodawcy?
    W KP stoi wyraźnie:
    Art. 264. § 1. Odwołanie od wypowiedzenia umowy o pracę wnosi się do
    s?du pracy w ci?gu 7 dni od dnia doręczenia pisma wypowiadaj?cego
    umowę o pracę.

    § 2. Ż?danie przywrócenia do pracy lub odszkodowania wnosi się do s?du
    pracy w ci?gu 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o rozwi?zaniu
    umowy o pracę bez wypowiedzenia lub od dnia wyga?nięcia umowy o pracę.

    Nie ma tu dyskryminacji pracodawcy. Na jakiej podstawie domawiasz mu
    prawa odwołania się od wypowiedzenia/rozwiązania bez wypowiedzenia?
    Może ja jestem ślepy i coś źle interpretuję, ale na mój mały rozumek
    pracodawca ma prawo się odwołać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775