  • Data: 2005-12-15 21:26:38
    Temat: Re: Glosy stron a protokol z rozprawy
    Od: "m m" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "m m" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura po raz drugi. Czy ty w ogóle wiesz o czym piszesz i rozumiesz to
    > co piszesz? Nie ma rozpraw i rozpraw o których mowa w art. 37 par. 1
    > k.p.w.

    Sonn masz chyba dzis zly dzien ale mimo
    to szanuje ze odpowiadasz na moje posty.
    Czas to najcenniesze co moze
    jeden czlowiek poswiecic drugiemu czlowiekowi.

    Oczywiscie, jest jedno pojecie - rozprawa.
    Trwa ona od wywolania sprawy do publikacji
    orzeczenia wraz z jego ustnymi motywami.
    Zgoda Sonn?
    Przewod sadowy konczy sie w chwili
    wypowiedzenia slow przez przewodniczacego
    "Zamykam przewod sadowy"
    Zgoda Sonn?
    Glosy stron sa koncowa faza rozprawy.
    Zgoda Sonn?

    I teraz jesli w art. 37 § 1 k.p.w.
    uzyto slowa "rozprawa" a nie przewod sadowy
    to chyba psim obowiazkiem sedziego
    jest wykonac ten nakaz i kazac
    protokolowac rowniez glosy stron
    tak jak caly przewod sadowy
    no bo jesli nie, to nie gniewaj
    sie Sonn ale na jakiej podstawie
    prawnej moze z tego zrezygnowac?
    Bo jest na koncu tego przepisu delegacja:
    "chyba że ustawa stanowi inaczej"

    Dziwi mnie Twoja argumentacja
    "Nigdy nie ma i nie było"
    Ja wskazuje przepis i twierdze