  • Data: 2005-12-23 12:43:47
    Temat: Re: Glosy stron a protokol z rozprawy
    Od: "m m" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jb <j...@g...pl> napisał(a):

    > Głosy stron nie są "czynnością mającą istotne znaczenie dla sprawy".

    Nie są istotne?
    No dobrze, ustawodawca mógł się pomylić i objął obowiązkiem
    coś co i tak nieistotne
    ale rozważ sytuację poniżej a myślę, że zmienisz zdanie.

    [ciach]

    > Poza tym szczerze mówiąc nie widze praktycznego
    > powodu dokładnego protokołwania głosów stron.
    > Przecież i tak nie mają one prawie żadnego
    > znaczenia dla rozstrzygnięcia sprawy.

    No to proszę.
    Oskarżony DOPIERO w ostatnim słowie
    PRZYZNAJE SIĘ DO ZARZUCANEGO MU ZABÓJSTWA.
    Wyraża skruchę i różne takie...
    I co? Może mieć znaczenie/wpływ
    na wyrok a szczególnie jego część dot. wymiaru kary?

    Albo inny powód: kontrola instancyjna.

    > Jeszcze się nie spotkałem z tym, aby
    > końcowe przemówienie wpłynęło na zmianę zdania przez Sąd...

    Jesteś sędzią?
    A może sędzia zwierza ci się
    z tego co myślał przed a co po głosach?
    Skąd wiesz co się dzieje w sędziowskiej głowie?

    Używasz argumentów odwołujących się do
    rozsądku, praktyki to i ja zapytam w tej konwencji.

    Po co więc są głosy stron?