  • Data: 2023-06-14 16:13:31
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 14 czerwca 2023 o 15:45:17 UTC+2 Olin napisał(a):

    > To nie żaden symetrysta tylko piSSdzielec rzucony na odcinek internetów.
    > Osiem lat temu też tak zagajali: "zawsze głosowałem na PO, ale widzę, że
    > PiS chyba lepsze".

    Symetrysta miał być w cudzysłowie, na mile śmierdzi piSSowskim trollem.
    I nawet chyba nie musi być rzucany, z tego, co pisze, widać ideowy, czyste ORMO.
    Albo to plus dodatkowe uszkodzenia. Oby niegroźny.

    Musiałbym sprawdzić, ale pewnie 8 lat temu to jeszcze albo w ogóle się usenetem
    nie bawiłem (poza namiętnym czytaniem śp. p.r.h.n. w złotym wieku na studiach
    na początku XXIw. - może i dobrze, bo kiedyś rozmowa zeszła na usenet i ja się
    pytam kolegi "to ty masz czas na czytanie grup dyskusyjnych?" a on na to "ty się
    lepiej spytaj, czy ja mam czas na cokolwiek innego!" ;) albo nie wychodziłem poza
    p.b.b.,
    wcześniej wystarczało mi śp. forum mbanku.

    Cóż, jeśli wszystko, na co ich stać, to ta stara śpiewka, to dobrze wróży :)
    A jeszcze lepiej to, jeśli 4 lata temu nie musieli zagajać ;>