  • Data: 2005-08-20 06:42:08
    Temat: Re: Gdzie znaleźć warunki prowadzenia działalności gosp. ?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > produkcji m. in. stosowany jest azbest) ! Snopy iskier z tych pił wpadają
    > wprost na moją posesję (posiadam dowody w postaci zdjęć).
    > Proszę o wskazanie gdzie mogę znaleźć warunki jakie powinien spełniać prowadząc
    > taką działalność, normy. Czy tę szkodliwość wykryje pomiar - badanie powietrza ?

    Szkodliwosci raczej tu nie bedzie ... ale mozesz go na podstawie art.
    222 wezwac do zaprzestania wrzucania iskier na twoją posesje oraz
    dmuchania dymem w twoje okna ;)

    http://tinyurl.com/5q67n

    Moze jak sąsiad zobaczy, ze traktujesz to powaznie i nie dasz sobie w
    "kaszę" dmuchac to przestanie.

    W przypadkach szczególnie upartych trzeba udokumentowac fakt naruszenia,
    pewnie najprosciej bedzie ci to sfilmowac ? PRzydalby sie tez zeznania
    swiadkow. W przypadku gdy "dymi" wzywaj tez od czasu do czasu policje,
    ktora z kazdego wezwania bedzie moze sporzadzic stosowną notatkę.

    A pozniej pewnie sąd ...

    --
    Krzysiek, Krakow