  • Data: 2005-08-20 06:15:05
    Temat: Gdzie znaleźć warunki prowadzenia działalności gosp. ?
    Od: "JoHn" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam za ażurowym ogrodzeniem uciążliwego sąsiada prowadzącego działalność
    gospodarczą, który skutecznie nas podtruwa. Ma palenisko kowalskie, w którym
    utwardza stal paląc koksem, a smród leci wprost na nasz dom, okna nawet po
    zakończeniu pracy (długo dogasa). Palenisko nie posiada wysokiego komina aby
    spaliny wędrowały "do nieba", tylko unoszą się na wysokości naszych okien!
    Właśnie dzieci mają okna na Jego stronę i niemożliwe jest nawet przewietrzenie
    im pokoju nie wspominając o suszeniu prania:-( Ponadto do cięcia stali używa
    przecinarek tarczowych, które jak się dowiedziałem są rakotwórcze (do ich
    produkcji m. in. stosowany jest azbest) ! Snopy iskier z tych pił wpadają
    wprost na moją posesję (posiadam dowody w postaci zdjęć).
    Proszę o wskazanie gdzie mogę znaleźć warunki jakie powinien spełniać prowadząc
    taką działalność, normy. Czy tę szkodliwość wykryje pomiar - badanie powietrza ?
    Dziękuję z góry i serdecznie pozdrawiam
    Jan