  • Data: 2002-01-08 12:46:38
    Temat: Re: Gdzie w nwcie znajdę Dz.U - teksty
    Od: "ARIN" <a...@d...rozanka.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki wszyskim (na grupie i na priva) za udzieloną informację !
    Dotarłam do odpowiednich Dz.U. Ale są to "suche" przepisy.
    Interesuje mnie również sposób i procedury przy załatwianiu zezwolenia na
    zakup domu(nieruchomości), chodzi o to jakie dokumenty muszę przygotować (
    np. umowę wstepną ze sprzedawcą nieruchomości czy jakieś inne formularze) i
    jak wystepować o zgodę na zakup - czy bezposrednio do ministerstwa, czy za
    posrednictwem urzedu wojewódzkiego?

    Daniela