  • Data: 2005-04-23 13:34:28
    Temat: Re: Gdzie najlepiej studiować prawo?
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d4dh26$72s$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "syq" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > temat
    >
    > Pewnie zaraz mnie zlinczuja, ale wedlug mnie UJ jest przereklamowany...
    Wg mnie też. Ale z tego co słyszałem nie warto iść do Wrocławia ze względu na
    straszne podejście
    do studenta, (sławny KPA;) ) A na UJ jest nieiwiele lepiej.
    Nie slyszalem zlych opinii na temat UW , a sam studiuje na UAM .
    Byłbym raczej ostrożny w polecaniu mojego wydziału, ale trzeba powiedziec jasno że
    poziom jest wysoki, rzadko spotyka
    się jakieś perfidne chamstwo w stosunku do studenta (mowa o wykładowcach dziekanat ma
    ...swój urok;)
    Za to jak się już na kogoś człowiek nadzieje to sie może obudzić np na 5 roku z
    niezdanym prawem karnym (dla wyjasnienia -sesja ciagła).
    Sam kiedys słyszałem rozmowę dwóch studentów pod katedrą"- który raz będziesz zdawał
    - 13 a Ty ?-14!".
    Generalnie jeśli już wybierać to raczej brac pod uwage Warszawę Poznań Kraków bądź
    Toruń. A jeśli ma się wyjątkowo twardy i odporny charakter to Wrocław
    A tak wogóle to studiuj prawo, nigdzie nie bedziesz miał takich luzów.No ale potem
    duże szanse żeby zostać bezrobotnym z papierkiem;)