eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo!! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
  • From: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <a2fbrv$jvb$1@news.tpi.pl>
    Subject: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Date: Tue, 22 Jan 2002 11:16:10 +0100
    Lines: 53
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    NNTP-Posting-Host: tr-gw.trax.com.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: tr-gw.trax.com.pl
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1011694521 tr-gw.trax.com.pl (22 Jan 2002 11:15:21 +0100)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.vogel.pl!nnrp
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:81516
    [ ukryj nagłówki ]

    > Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.

    No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade oparles sie o gwarancje czy
    rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
    gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja daje .. tak mi sie
    zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))

    I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza sobie
    zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
    ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
    na to :))

    Pozdrawiam
    AJA

    P.S. Przepraszam za bledy .. nei mam pod reka slownika ortograficznego ..
    :((


    > Tuz przed tymi swietami zaczalem miec z nia problemy, tzn wieszala sie,
    > windows nie chciala sie
    > na niej zainstalowac, a na innym komputerze wogule wlacza sie od razu z
    > jakimis bardzo dzuiwnymi
    > zakluceniami (jakies dziwne pkolorowe paski, litery nic nie widac itp)
    > Zanioslem ja do serwisu (Krosno - firma BIT, przy ADAXie). Mam na nia 2
    lata
    > gwarancji, wiec mi ja
    > przyjeli (oddalem ja 27 grudnia 2001). Pytalem sie przez ten czas czy juz
    > jest, ale oni wyslali ja w swiat
    > 2 stycznia i tyle ja widzieli. Ostatni raz pytalem sie w Piatek (18
    > stycznia).
    > Slyszalem, ze jezeli nie podpisywalem specjalnej umowy gwarancyjnej, to
    > serwis ma czas 14 dni roboczych
    > od zlozenia wadliwego sprzetu, na naprawe lub wymiane.
    > Slyszalem rowniez, ze po tych 14 dniach moge zadac zwrotu gotuwki lub
    nowej
    > karty. (napiszcie czy to prawda)
    > Jesli byl by brany pod uwage zwrot gotuwki, to chyba taka suma, jaka pisze
    > na rachunku, a nie tyle ile
    > jest teraz warta ( na rachunku 1322zl!!!).
    > Prosze o porade, czy dalej czekac, czy zadac zwrotu kasy, czy nowej
    karty???
    >
    > Napiszcie rowniez odpowiec na f...@o...pl (z gory dziekuje).
    >
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1