  • Data: 2007-02-28 09:18:01
    Temat: Re: GPS-em w pracownika.
    Od: xxxx <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 28 luty 2007 roku (środa) gdy o godz. 8:59, wszystkim znany *daro*
    napisał(a):

    > Wiem że pracodawca ma prawo montować różne urządzenia techniczne do kontroli
    > pracownika, miedy innymi gps w aucie służbowym. Me pytanie. Czy pracodawca
    > moze montować takie urządzenia nie powiadamiając o tym swych pracowników?

    Do kontroli pracownika moim zdaniem nie bardzo. A co w takim razie jesli
    pracownik korzysta z tego autka poza godzinami pracy. Jelsi naturalnie ma
    takie przyzwolnie. Ale pracodawca nie przyzna sie ze w takim celu a nie do
    np kontroli gdzie autko w przypaku jego kradzieży
    Przerabiana była w mojej firmie kontraola pracownika poprzez tel komórkowy
    i bez jego zgody wyrazonej na pismie zaden z dostawców takiej uslugi nie
    chciał przyjąć zlecenia. Skądinad słusznie gdyż w innym wypadku pracownik
    mógłby wyłączać tel po zakończeniu godzin pracy. Chyba jednka nie o to
    chodzi.

    ICQ: 408-635-822