  • Data: 2011-03-28 11:22:06
    Temat: Re: GIODO i email
    Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d8fedf5$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jasko Bartnik

    .com.

    > Trollujesz?
    >
    > --

    To raczej tą odpowiedź, a raczej jej brak, można potraktować jako trolling.
    Konkretne pytanie. Tu przypomnę, że jedną z przesłanek, by w ogóle same
    adresy mailowe uznać za daną osobową było to, że mogą zawierać imię i
    nazwisko.

    Osobiście Nie zaznaczałbym, natomiast w regulaminie usług zaznaczyłbym
    wyraźnie, że adresy zawierające treści religijne, rasistowskie w stylu
    eskimosi_won na g...@x...dp itp. nie będą przyjmowane, a ewentualne
    wpisy usuwane.

    dK