  • Data: 2012-08-28 21:27:43
    Temat: Re: GIODO a forum
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Aug 2012, identyfikator: 20040501 wrote:

    > a ja dołączę od siebie:
    > gdyby na mojej forum ludność umieszczała nie tylko email i IP, ale imie
    > nazwisko i numer konta bankowego, to co wtedy?

    Podmioty pomyliłeś.
    Pytaniem jest, czy prowadzący forum te dane ZBIERA!

    Jeśli Ci "ludność" zacznie przychodzić pod dom i wywieszać
    na (Twoich) drzwiach kartki ze swoimi numerami kont, to też
    będziesz się zastanawiał czy masz te drzwi w GIODO rejestrować?

    > jestem lamer w tej kwestii, proszę od początku.

    A ja proszę o ścisłe zadawanie pytań!
    (pytanie jak najbardziej ściśle dotyczy "podawania przez ludność",
    a nie zbierania, domagania się itede tych danch przez admina)

    pzdr, Gotfryd