    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fryzjer damski, fryzjer meski.
    Date: Fri, 23 Feb 2007 18:47:11 +0100

    Dnia 23-02-2007 o 13:59:25 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Wiesz co, albo trolujesz albo udajesz na czym polega specjalizacja w tym
    > przypadku.
    > To jest troszkę jak z adwokatem, który np. nie lubi karnego, przychodzi
    > do niego klient, a adwokat się raczej uchyla.
    > Albo idziesz do murarza, żeby Ci nagrobek postawił, a on mówi, że pewnie
    > by umiał ale nigdy tego nie robił bo się specjalizuje w garażach.

    Co wy tak wszyscy z tym trolowaniem? Ok, zmienimy sytuacje. 'Fryzjer tylko
    dla białych' z dopiskiem 'murzynow nie obslugujemy'.

    Rozumiem, ze ktos moze odmowic wykonania uslugi ze wzgledu na braki w
    swojej wiedzy lub umiejetnosciach. Ale wtedy zachodzi jakas 'uzasadniona
    przyczyna'. Docenie wtedy szczerosc takiego wyznania. Ale jesli np.
    uslysze 'nie wygraweruje panu panskiego imienia na nagrobku bo ja sie
    specjalizuje tylko w zenskich imionach'? Czy to nie jest czasem niezgodne
    z przepisami?

    PS: szukam tylko rozwiazania - czy fryzjer moze, ze wzgledu na plec
    obslugiwanego, odmowic [prostej] uslugi fryzjerskiej.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.