  • Data: 2007-02-24 09:39:50
    Temat: Re: Fryzjer damski, fryzjer meski.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-02-2007 o 09:59:54 krys <k...@p...onet.plys> napisał(a):

    > Ja sobie głowy obciąć nie dam, ale to chyba jednak chodzi o uprawnienia.
    > Kiedyś gadałam z fryzjerką, i ona twierdziła, że na "fryzjera męskiego"
    > potrzebne sa większe uprawnienia - np. Umiejętnośc posługiwania się
    > brzytwą, umiejętność golenia i trudno zdać taki egzamin, dlatego część
    > fryzjerek ogranicza się do "fryzjerstwa damskiego". Czy to ma jakies
    > umocowanie prawne - nie wiem.

    Tak na marginesie: i za te 'prostsze' uslugi trzeba wiecej placic :) A jak
    klientka zechce sie na krotko ogolic (juz nie ostrzyc) i potem brzytwa
    wyrownac meszek na karku ... pewnie trzeba bedzie meskiego szukac. ZTCW to
    jest jeden egzamin na stopien technika fryzjerstwa ... ale wlasnie wciaz
    szukam tego prawnego zamocowania (bo w moim przypaku nie zaslaniali sie
    "nie wiem czy bede potrafila" tylko "nie wolno nam").

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.