  • Data: 2008-07-30 21:45:58
    Temat: Re: Fotoradar - wyssane z palca
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Jul 2008 14:27:53 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał:

    > Jestes jednym z tych ktorych jak zlapia tajniaki i wlepiaja 12 punktow
    > to sie kloca ze tylko za jedna rzecz moga oberwac i takie rzeczy sie
    > nie kumuluja?

    Nie, nie miałem takiej sytuacji i nigdy do niej nie doprowadze (no może poza
    przekroczeniem Vmax) bardziej chodziło mi o to czy fotka z fotoradaru (który
    przeznaczony jest stricte do pomiaru prędkości) może posłużyć jako dowód przy
    innych wykroczeniach - takich jak niezapięte pasy, brak świateł, czy komórka.

    To że w tym jedynym przypadku promocje można łączyć wiem doskonale :-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB