    From: SebOLO <p...@b...spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotoradar a madat ?
    Date: Fri, 08 Oct 2004 19:27:18 +0200

    > A dlaczego? Skoro udowodniono, że jedno działa źle (i nie znaleziono
    > przyczyny!) to dlaczego ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem?

    A jak sie okaze, ze jeden mercedes z fabryki jest uszkodzony i wlasciciel
    dostanie zwrot kosztow to myslisz ze wszyscy inni posiadacze mercow tez od
    razu maja prawo do zwrotu kasy?! Zastanow sie co za glupoty wypisujesz...
    Poza tym prawo dziala tak, ze udowodnic musi zawsze ten ktory cos
    zarzuca... a nie druga strona... Zyjesz na tym swiecie od wczoraj?

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/