  • 1. Data: 2004-10-08 13:00:44
    Temat: Fotoradar a madat ?
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Witam Grupowiczow,

    Pewnie juz wszyscy o tym slyszeli , ale tu jest link:
    http://tiny.pl/dpx
    Chodzilo o spawe w ktorej ktos podwazyl pomiar fotoradaru i udowodnil na
    podstawie tachografu oraz ekspertow (stwierdzili ze jego stary Jelcz domowej
    roboty nie mogl jechac 125 km/h).

    W temacie pojawil sie tez tekst ktory brzmial mniej wiecej tak, ze wykonano
    serie pomiarow tym typem fotoradorow, posiada wszelkie atesty no i ze
    urzadzenie dziala sprawnie. Jednak w tym przypadku okazalo sie ze sprawnie
    nie zadzialalo.
    Tyle tylko ze nie kazdy kierowca moze udowodnic ze jechal wolniej - brak
    rejestratora jak w ciezarowkach.

    No i pytanie:
    Czy taki fakt mozna jakos wyrzystac broniac sie przed przyjeciem mandatu ?
    Czy mozna sie powolac na inna sprawe w ktorej ktos dowiodl ze to urzadzenie
    nie dziala poprawnie ?

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 2. Data: 2004-10-08 13:13:14
    Temat: Re: Fotoradar a madat ?
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > No i pytanie:
    > Czy taki fakt mozna jakos wyrzystac broniac sie przed przyjeciem mandatu
    > ?

    Nie...

    > Czy mozna sie powolac na inna sprawe w ktorej ktos dowiodl ze to
    > urzadzenie nie dziala poprawnie ?

    Nie.
    Musiałbyś udowodnic, że dane(to konkretne) urzadzenie nie działa
    poprawnie...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-10-08 13:31:43
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    Użytkownik "SebOLO" <p...@b...spamu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie...

    > Nie.
    > Musiałbyś udowodnic, że dane(to konkretne) urzadzenie nie działa
    > poprawnie...

    A dlaczego? Skoro udowodniono, że jedno działa źle (i nie znaleziono przyczyny!) to
    dlaczego ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem?
    TS

  • 4. Data: 2004-10-08 14:12:06
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ck652h$83b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A dlaczego? Skoro udowodniono, że jedno działa źle (i nie znaleziono
    przyczyny!) to dlaczego ja mam
    > udowadniać, że nie jestem wielbłądem?

    Bo kierowanie się tą zasadą spowodowałoby, że udowodnienie, że jeden
    mężczyzna był gwałcicielem (a nie znaleziono by żadnej wyraźnej przyczyny)
    pociągnęłoby za sobą uznanie wszystkich mężczyzn za gwałcicieli.
    :D

    pozdr

    Monika

  • 5. Data: 2004-10-08 14:27:48
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > Czy mozna sie powolac na inna sprawe w ktorej ktos dowiodl ze to urzadzenie

    zawsze mozesz probowac tlumaczyc sie stadem przelatujacych golebi

    zyga

  • 6. Data: 2004-10-08 14:53:29
    Od: "Mx My" <m...@o...pl>

> [...]
    >mężczyzna był gwałcicielem (a nie znaleziono by żadnej wyraźnej przyczyny)
    >pociągnęłoby za sobą uznanie wszystkich mężczyzn za gwałcicieli.

    Niestety nie jest to tak absurdalne jak się może na pierwszy
    rzut oka wydawać gdyż w tą właśnie stronę zmierza rozumowanie
    pewnych "postępowych" środowisk w "postępowej" Szwecji:

    "Czy mężczyźni mają ponosić odpowiedzialność zbiorową, płacąc za to,
    że to oni są najczęściej sprawcami przemocy wobec kobiet? Zdaniem
    Gudrun Schyman, byłej liderki postkomunistycznej Partii Lewicy, tak i
    to w formie specjalnego podatku."
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041007/s
    wiat/swiat_a_2.html

    To nieco przerażające, ale biorąc pod uwagę jak duży oddźwięk
    znajdują w lewicującej Europie nawet najgłupsze pomysły to nie
    można wykluczyć iż w bliżej nieokreślonej przyszłości takie stanowisko
    upowszechni się na tyle szeroko iż zostaną podjęte poważniejsze próby
    jego praktycznego wdrożenia.

    pozdro
    MxMy

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2004-10-08 17:27:18
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > A dlaczego? Skoro udowodniono, że jedno działa źle (i nie znaleziono
    > przyczyny!) to dlaczego ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem?

    A jak sie okaze, ze jeden mercedes z fabryki jest uszkodzony i wlasciciel
    dostanie zwrot kosztow to myslisz ze wszyscy inni posiadacze mercow tez od
    razu maja prawo do zwrotu kasy?! Zastanow sie co za glupoty wypisujesz...
    Poza tym prawo dziala tak, ze udowodnic musi zawsze ten ktory cos
    zarzuca... a nie druga strona... Zyjesz na tym swiecie od wczoraj?

  • 8. Data: 2004-10-11 08:16:44
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

> [...]
    > mężczyzna był gwałcicielem (a nie znaleziono by żadnej wyraźnej przyczyny)
    > pociągnęłoby za sobą uznanie wszystkich mężczyzn za gwałcicieli.

    Pod warunkiem, że wszyscy byliby identyczni, a nie są. A wszystkie fotoradary
    pochodzące od tego samego producenta, i mające jakieś-tam oznaczenia wyrobu są
    identyczne.

    TS

  • 9. Data: 2004-10-11 08:18:51
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

> [...]
    > razu maja prawo do zwrotu kasy?! Zastanow sie co za glupoty wypisujesz...

    Spokojnie... bez nerwów. W mercedesie znajdą uszkodzoną część, wymienią i już. Tu
    _nie_wiadomo_ dlaczego tak się zachowuje i nie sposó naprawić. Wymiana na inny nie
    pomoże.

    > Poza tym prawo dziala tak, ze udowodnic musi zawsze ten ktory cos
    > zarzuca... a nie druga strona... Zyjesz na tym swiecie od wczoraj?

    O to właśnie mi chodzi. Ktoś kto zarzuca, musi dowieść zarzutu. Dlaczego ja mam
    dowodzić niewinności?
    TS

  • 10. Data: 2004-10-11 08:23:33
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ckdfi9$230$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pod warunkiem, że wszyscy byliby identyczni, a nie są. A wszystkie
    fotoradary pochodzące od tego samego > producenta, i mające jakieś-tam
    oznaczenia wyrobu są identyczne.

    Serio ??

    Monika