  • Data: 2007-09-09 21:32:20
    Temat: Re: Fotoradar 2 kierowcow
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik wrote:

    > Czemu sie tak przyczepiles do tego wskazywania kto prowadzil? Tam
    > wyraznie stoi:
    > "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego
    > organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym
    > czasie (...)".
    >
    > W tym konkretnym przypadku wlasciciel (lub posiadacz) zeznaje, zgodnie z
    > prawda, ze samochod zostal powierzony na ten czas obu kierowcom. To
    > konczy sprawe, bo obowiazek wynikajacy z tego przepisu zostaje
    > dopelniony.

    Przecież to napisałem

    > Kierujacy pojazdem nie ma juz takiego obowiazku. A gdyby
    > nawet mial... obaj moga sie zaprzec, ze w tym momencie nie prowadzili i
    > ich przepis nie dotyczy.

    A dlaczego nie ma takiego obowiązku? Jego kodeks drogowy nie obowiązuje.
    jeśli ktoś go wskazał, że dał mu samochód w tym czasie, to ta osoba
    automatycznie staje się posiadaczem pojazdu i ma taki sam obowiązek
    wskazania osobty komu w dalszej kolejności powierzyła pojazd jesli to
    nie ona kierowała pojazdem
    Pytania zwykle są dwa, czy Pna/pani prowadził(a) pojazd w tym czasie
    jesli odpowiedź brzmi nie, to w takim razie prosze wskazać komu
    powierzył (a) Pan(i) samochód w tym czasie.

    Wyparcie się jest składaniem fałszywych zeznań. Mam nadzieję, że wiesz
    co za to grozi. I nigdy nie wiesz, czy druga strona nie ma silniejszych
    dowodów i że też ma ochotę pójść siedzieć tak mocno jak ty i czy policja
    nie ma więcej zdjęć na których jedna twarz widać.
    No to do dzieła. Zacznij kłamać.