  • Data: 2006-02-13 08:57:10
    Temat: Re: Fotografowanie policjantow na sluzbie
    Od: "Echo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mi sie nasuwa, zebys przeczytal archiwum grupy, bo temat byl dokladnie
    > wyjasniany wiele razy.
    szukalem, niestety z maryn rezultatem :(
    generalnie w dyskusjach, ktore udalo mi sie znalezc, niestety pojawialy sie
    dwa obozy - 'mozna' i drugi 'nie moza' (publikowac nie uzyskawszy zgody)
    natomiast nie udalo mi sie zlalezc jednoznacznej odpowiedzi :( (popartej
    jeszcze jakas podstaw prawna)
    ...wiec gdyby ktos byl tak mily i rozwial moje watpliwosci, bede wdzieczny

    pozdrawiam
    Echo