  • Data: 2009-01-02 21:12:29
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Robert <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cubus pisze:

    > Czy wszyscy Twoi goście (zapewne dużo dzieci i młodzieży) również nie
    > mają? Jak sprawdzisz czy niczego nie wrzucili skoro nie masz nawet
    > konta?

    Nie róbcie ze mnie maniaka prywatności. Nie skarcę znajomego za
    umieszczenie zdjęcia. Jeżeli takie zauważę, poproszę aby to zdjęcie
    usunął. Jestem pewien, że tak też zrobi. W odróżnieniu od niego Pan
    fotograf płytki oddać nie chce. Widzicie tutaj różnicę? Nie mam odbierać
    płytki od fotografa, bo i tak zdjęcie może mój kuzyn dać na naszą klasę?

    Wszyscy wiedzą, że nie lubię publikować swojego wizerunku oraz
    informacji o mnie i mojej rodzinie na forach. Nie lubię i nie mam
    zamiaru pakować swojego ślubnego zdjęcia, zdjęcia swojego dziecka oraz
    nowej fury na naszą klasę. Nie widzę w tym nic nadzwyczajnego i dziwnego.

    Pisałem również o tym, że cała dyskusja dotyczy odzyskania płytki, gdzie
    głównym motywem są możliwość dobrowolnego odbijania + przekazywanie
    drogą elektroniczną. Wątki dotyczące bezpieczeństwa są wątkami
    pobocznymi wynikającymi częściowo z ciekawości podejścia prawnego (a
    więc Waszych opinii) do danej sprawy oraz mojej fantazji.

    Jeśli dalej fantazjować ..
    Wyobraźcie sobie technologię rozpoznawania osób na zdjęciach (a takie
    już przecież są), gdzie jedna osoba wpisze Twoje imię i nazwisko do
    danego zdjęcia i twarzy na nim umieszczonej - w ten sposób aparat
    inwigilacyjny wie kiedy z kim się spotkałeś i w jakich okolicznościach
    ;-).. i tak dalej.
    Nie rozwijajmy dalej tej myśli.

    Pozdrawiam
    Robert