  • Data: 2012-07-29 11:25:40
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-27 11:29, JK pisze:
    > Ale przekroczyłeś prędkość, tak?
    Nie wiem. Biorąc pod uwagę pokazywaną nawet w tv sprawę, gdzie SG zdaje
    się właśnie z Kobylnicy (nie chce mi się teraz szukać) wystawiła mandat
    za przekroczenie prędkości o 0 km/h, to ja pewności żadnej nie mam, że
    przekroczyłem. Zazwyczaj jeżdżę zgodnie z przepisami, żona także.

    > Czytając twoje poprzednie posty (o paleniu na
    > chodniku) odniosłem wrażenie, że jesteś
    > człowiekiem trzymającym się zasad prawa,
    > dbającym o dobro ogółu, itd.
    O dobro ogółu?? Ty chyba coś ze sprawiedliwością społeczną pomyliłeś.
    Dbam o swoje dobro :->

    > A teraz, jak ostatnia łajza, skamlesz o radę
    > jak wykpić się od mandatu za przekroczenie
    > przepisów?
    Znów coś Ci się pomieszało. Gdzie próbuję się wykpić od mandatu za
    "przekroczenie przepisów"?? Nie mam pojęcia, czy złamałem jakiś przepis.
    Czekam aż mi to udowodnią. Może Ty wyzbywasz się kasy na każde żądanie
    urzędników - ja takie żądanie oglądam najpierw z każdej strony i
    zastanawiam się, czy czasem znów ktoś nie usiłuje mnie ... Zwłaszcza od
    takich "służb", działających w imieniu obywateli, jak gminne straże z
    Kobylnicy i ościennych miejscowości.

    Maciek