  • Data: 2009-06-02 20:05:13
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i odmowa
    Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h03ub6$1qil$1@opal.icpnet.pl...

    > A gdzie w par.2 masz wymaganie umyślności. Wystarczy "wbrew obowiązkowi".

    Panowie, rozmawiacie o kodeksie wykroczen a moim zdaniem chodzi jednak o
    kodeks drogowy:
    http://www.dziennik.pl/auto/article44409/Co_ma_byc_n
    a_zdjeciu_z_fotoradaru_.html

    Temat, cwiczylem. Przed miesiacem wezwali mnie na komende (Komenda Wojewodzka, Sekcja
    Ruchu Drogowego?)
    i pokazali kompletnie niewyrazne zdjecie z listopada 2008r. Przekroczenie 70/90 km w
    zabudowanym.
    W zwiazku z tym, ze bylem wezwany jako swiadek (swiadek pod grozba odpowiedzialnosci
    karnej musi w czasie przesluchania mowic
    prawde) a zdjecie bylo kompletnie nie wyrazne...
    nie potrafilem podac osoby, ktora kierowala moim autem.

    Policjantka, przyjela to ze zrozumieniem (stwierdzila, ze mam duze szanse na wygranie
    sprawy w sadzie)
    ale skierowala sprawe do Sadu Grodzkiego w zwiazku z
    art Art. 78 Kodeksu Drogowego.