  • Data: 2009-06-06 20:22:05
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i odmowa
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mar pisze:
    > WItam,
    >
    > Przyszla fotka z fotoradaru, nie widac kierowcy, czy to prawda ze
    > odmawiajac wskazania kierujacego moim autem grozi mi jedynie 500 PLN bez
    > punktow?

    Nie widac' kieruja;cego? Jak nie widac' to wskaz. na Twojego ojca, szwagra
    etc. Wskaza?es'? Wskaza?es'. A teraz ojciec, szwagier mówi z.e to nie on
    kierowa? tylko ty. I niech sobie organ sam w tej sprawie ustali komu
    dowalic' za te wykroczenie. Z.ycze; mu powodzenia.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidze; Twoich pogla;dów, ale dam sie; zabic' abys' móg? je g?osic'"