  • Data: 2003-01-27 19:33:16
    Temat: Re: Flaga narodowa - maszt wolnostojący
    Od: "Piotr M. Stuła" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-01-27 17:10, Użytkownik Michal Kukula napisał:

    > Zawsze mozesz oswiadczyc, ze to co u ciebie w ogrodzie lopocze, jest flaga
    > Indonezji.
    > (Tez jest bialo-czerwona, ale ma inny odcien czerwieni. Na 100% nie uda
    > sie ci trafic w ustawowy dla naszej flagi "amarant")
    > :-)

    Chopie - Ty mosz głowo !!!!

    Idąc za tym tropem możnaby powiesić zwyczajną polską flagę i później w
    razie nalotu tłumaczyć się że to flaga Monako tylko odwrotnie założyłem
    bo się zagapiłem ...

    Dziękuję jeszcze raz za wszystkie odpowiedzi.

    My, Polacy to jednak umiemy kombinować :) Mamy to w genach !

    Piotrek.